Tipy pro blondýnky aneb jak mít krásně studenou blond a vyhnout se žlutým tónům

Ahoj holky
dnešní článek bych ráda věnovala pouze blondýnkám, nebo těm, které mají světlé vlasy, nebo uvažují o tom, že je budou zesvětlovat. Protože i já sama jsem blondýnka, ráda bych se s Vámi podělila o to, jak o své vlasy pečuji pomocí kosmetiky. Pro blondýnky, světlovlásky neexistuje jiná noční můra, než jsou žluté odlesky, které mohou vlasy někdy házet. Může se vám to stát i např. tehdy, když vám kadeřnice nenechá dostatečně dlouho působit produkty při melírování.
Nedávno se mi stalo, že jsem byla také u své kadeřnice, nicméně mi bohužel nenechala peroxid se zesvětlovačem působit dostatečně dlouho. Po umytí se stalo to, co jsem skoro oplakala, vlasy jsem měla nahoře žluté. Pokud jsem to ještě nezmínila, nemam vlasy barvené, ale pouze zesvětlené melírem.
První co mě napadlo bylo, že musím okamžitě do kadeřnictví to nechat předělat, jenže kdo by chtěl, aby mu vlasy vypadaly, že? Pro jistotu jsem zašla do drogérie, kde jsem sháněla vše, co by mohlo mé vlasy zesvětlit. Narazila jsem na tři produkty, přičemž dva z nich používám už dlouhodobě, které bych vám ráda doporučila. Které to jsou?

1. Stříbrný šampon Schauma Silver Reflex
Pokud patříte mezi milovnice stříbrných šampónlů, tedy těch, které neutralizují žluté tóny ve vlasech, potlačují je a vybělují, doporučuji na milion procent tento šampon, který koupíte snad v každé drogérii za směšných 49,-Kč. Musím říct, že jsem skutečně neměla lepší stříbrný šampón - a jakože už jsem měla i mnohem dražší, tento dokáže opravdu zázraky. Já osobně nechávám působit nejdříve šampon nenapěněný a pak napěněný, dohromady tedy asi tak 10 minut. Jen to moc nepřežeňte, protože byste mohly mít poté fialové pramínky, doslova. Ale jak ja říkam, vše lepší, než vlasy jako kuře. Šampon hezky voní, nevysušuje a cena již zmíněná je jen třešničkou na dortu! 10000% doporučuji!

2. Vlasová kúra Swiss-O-Par Silver
Tato kúra je pro mě poměrně novinkou, kupovala jsem si ji poprvé, protože jsem donedávna používala stříbrný šampón od stejné značky, nicméně jsem přešla pak na výše zmíněnou Schaumu. Kúru musím hodnotit neutrálně až pozitivně. Super je, že je opět fialková, tudíž vytáhne z vlasů žluté tóny, nevysušuje příliš, ale ani mi nepřipadá, že by byly vlasy po použití extra vyživené a hydratované, prostě takový průměr. Co bych dále dodala je, že pokud máte dlouhé vlasy, tak poměrně rychle ubývá, ale to asi není problém produktu. Za mě tedy hodnotím tak, že pomůže, ale příliš vlasy nezachrání z hlediska poškození, nicméně pokud se vám stane nehoda jako mně, určitě do ní běžte společně se šampónem. Btw.: hezký voní a stojí cca 79,-Kč, což se mi zdá dost na to, že to není žádný extra super zázrak, ale je dobrá.

3. Zesvětlující sprej na vlasy More Blond od Baley
Opět značka z DMka. Jedná se o zesvětlující sprej od  Baley, který má v sobě peroxid a má pravidelným používáním vlasy zesvětlovat. Po prvním použití to příliš vidět není, ale pokud používáte pravidelně, rozdíl vidět je - zesvětluje vlasy tedy poměrně rychle. Velké plus! Co bych vytkla je vůně, sprej poměrně zapáchá peroxidem, ale mně osobně to nevadí proto, že mám pocit z toho, že to víc působí, ale někomu by mohlo vadit. Balení je prakticky-nepraktické, zvláštním způsobem sprej teče, nevím odkud u víčka, ale jo. Ale za to, co dokáže za tu cenu, kterou si přesně nepamatuji ale bylo to rozhodně do stovky, tak mohu doporučit!

A jaké máte tipy na zesvětlení vlasů a boji proti žlutým tónům vy?
P.S: na poslední fotce mé vlasy:))





1 komentář:

  1. musím říct, že když jsem si zhruba před dvěma měsíci nechala u kadeřnice udělat stdeně blond hombré, tak jsem byla naprosto spokojená s výsledkem, ale jak už to tak chodí, vlasy mi začaly přesně házet ty žluté odlesky, takže se snažím vším možným zesvětlovat a ty jsi mě teď nadchla pro tu Schaumu, tu jsem totiž ještě nezkoušela a rozhodně po ní příště v drogerii sahnu!! Taky je určitě dobrý fialový šampon od Balei, ten mi z produktů, co jsem zkoušela zatím pomáhá asi nejvíce :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...