Essence Pureskin Purifying Nose Strips

Vždycky jsem byla zvědavá na čistící proužky na nos, a to ať už byly od jakékoliv značky. Vždy jsem si říkala, jak vám může nějaká rádoby nálepka na nose vyčistit póry? No, a proto jsem se rozhodla sáhnout po čistících proužkách na nos od Essence z řady Pureskin, které mě zaujaly svým obalem a vlastně vším, co slibovaly.

Kde: Drogerie DM, Rossmann
Za kolik: Balíček 1 čistícího proužku 44,90,- Kč
Délka působení: 10-15 minut
Účinky: Čistí póry, zbavuje černých teček a kožního mazu


Je pravdou, že tyto čistící proužky mají opravdu šikovný tvar, jak sami vidíte na fotce, jsou skvěle tvarovány tak, aby se přizpůsobily jakémukoliv tvaru nosu, skvěle přilnuly a držely. Měla jsem obavu, že nebudou na na nose pořádně držet, ale to se vůbec nestalo. Proužek držel opravdu pevně a dokonce bych řekla, že samotné odlupování proužku je pak poněkud nepříjemné, jelikož opravdu dobře drží. Nic bolestného to však není naštěstí.

Jak jsem s nimi spokojená?

Chválím hezké balení proužků, jejích přilnavost a hlavně také účinky. Proužek jsem nechala podle návodu působit 10-15 minut - před použitím je potřeba navlhčit nos a jeho okoli, sloupnout proužek z folie, nalepit na nos a nechat působit. Poté se jednoduše sloupne. Opravdu jsem nadšená z toho, když použiji kosmetický produkt, na kterém je výsledek vidět - tak naříklad u těchto proužků po jejich odstranění jasně vidíte, jak vám krásně vytáhly ucpané póry, jelikož je na proužku vlastně vidíte nalepené :-D. Je to poměrně "nechutná" záležitost, ale já se radovala, že fakt fungují. Pleť mi celkově přišla po použití čistší, zmatněná a krásně hebká a černé tečky byly na některých místech úplně pryč.

Celkové hodnocení:
Za mě rozhodně ANO!! Do budoucna si je určitě znovu koupím, protože jsou super a vážně fungují. Řekla bych, že jsou vhodné k takové té jednotýdenní denní očistě, kdy pleť kompletně zbavíte nečistot, pořádně prohydratujete a přidáte k tomuto rituálu tento "zbavovač" černých teček.

Vyzkoušeli jste je? Dejte nám vědět, jak fungují!

2 komentáře:

  1. Já jsem obecně k podobným přípravků skeptická, Tvá recenze mě malinko naladila, asi se po tomto produktu podívám.
    Moc pěkný článek.
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja takove vyrobky jsem vubec nezkousela.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...