NOVINKA OD GARNIER: MIRACLE SKIN CREAM

Přeji krásný čtvrtek dámy,
a protože nevím, kdy budete tuto recenzi číst, tak i každý jiný den. Dnes bych vás chtěla informovat o jedné skvělé novince, kterou má na svědomí značka Garnier, která patří mezi nejoblíbenější kosmetické značky mladých žen. Já osobně mám s Garnier taktéž dobré zkušenosti, proto jsem byla moc ráda, že jsem mohla nové produkty vyzkoušet. Abych byla konkrétní, značka Garnier přišla s novinkou jménem Miracle Skin Cream. Tato červeno-bílá řada je určená pro všechny ženy, které chtějí být krásné a zároveň bojovat proti vráskám. Ale nyní už konkrétrétně k produktům.

Červeno-bílá řada Miracle Skin obsahuje dva produkty: denní krém proti vráskám a oční krém proti vráskám. Já jsem měla možnost vyzkoušet oba produkty a abych vám hned neřekla, jak jsem byla a stále jsem spokojená či nespokojená, nejdříve nějaké obecné informace k této nové řadě. Na začátek bych ale ráda pochválila značku Garnier, která v poslední době přivádí na trh produkty, které získávají opravdu hezký a moderní design, když procházím DMkem, musím říct, že mě Garnier produkty zajímají mnohem více, než kdy předtím - a to samozřejmě díky svému vzhledu, což tam přeci má být, nebo ne? A teď už zpět k řadě Miracle Skin. Takže, co slibuje a co údajně dokáže?

Miracle Skin Cream má řešit několik problémů krásy najednou: pigmentové skvrny, vrásky, známky únavy, nejednotný tón pleti a mdlou nejasnou barvu pleti - no neříkejte, že některý z těchto problémů nemáte, já tedy ano! Řada Miracle Skin díky patentované technologii okamžitě redukuje viditelné známky stárnutí od prvního dotyku a přináší dlouhodobé výsledky. Okamžité omlazení pleti je způsobeno díky obsahu pigmentovaných mikrokapslí, které postupně uvolňují mikropigmenty a přizpusobují se tak konkrétnímu tónu pleti. Výsledkem by tedy měla být dlouhodobě rozjasněná a sjednocená pleť bez známek únavy.
Stejně tak řada Miracle Skin Cream slibuje dlouhodobou redukci vrásek a zpevnění pleti, to je zabezpečeno díky 7 aktivním látkám (pro retinol, vitamín C, B3, B5, antioxidační zázvor, ochranný faktor 20, peptidy a LHA). Řada Miracle Skin Cream má příjemnou texturu a neucpává póry.


A teď vás jistě zajímá, co je na tom pravdy. Na začátek bych chtěla opět pochválit vzhled produktů, který je moderní, nadčasový, poměrně luxusní, mě se líbí, takže hodnotím rozhodně jedničkou. K samotným účinkům produktu. Musím říct, že ten oční krém je super, nejen že poměrně rychle zakrývá kruhy pod očima, ale ještě rozzáří oční okolí. Co se týče odstínu, tak nemohu úplně říct, že by se přizpůsobil barvě pleti, jak je psáno, ale to mi přijde, že nedokáže žádný kosmetický produkt, takže když jsem jej použila, stejně jsem dobře viděla, kde ho mám, barva byla taková lehce nažloutlá až oranžová, ale nic hrozného, myslím, že v tom očním okolí je to možná jedině dobře. Trochu hydratuje, jinak pokud jste majitelkami suché pleti, produkt vám nedoporučím, protože by vám mohl na obličeji vytvořit mapy.

To samé bych teoreticky mohla říct i o denním krému proti vráskám - ten má příjemnou texturu, snadno se nanáší, hydratuje poměrně, nejdříve má bílou texturu, trochu mi i připadá, že má takový lehký bílý "shimmer" a mikročástečky jsou viditelné. Jinak pou použití musím říct, že je pleť opravdu krásně sjednoducená, opět to ale není nic pro bledulky, protože já jsem poměrně opálená a produkt jsem zkoušela a byl na mě tak akorát, ale když bych byla bílá, jako klasicky jsem, tak by to bylo asi dost oproti krku rozdílné. Co se týče vrásek, asi nejsem úplně objektivní v tomto, a to proto, že mi je teprve 21, tudíž mě vrásky extra netrápí, vlastně skoro vůbec, nemohu tedy moc hodnotit, ale věřím, že může minimálně lehce vyhlazovat. Asi bych ho úplně nedoporučila ani majitelkám mastné pleti, protože krém se poměrně rychle smyje, zkoušela jsem pod kohoutkem z ruky a byl dost rychle pryč, takže je to podle mého vhodné nejlépe pro normální pleť. Jo a - božsky voní!

Co se týče ceny a dostupnosti, myslím, že je možné jej sehnat prakticky v každé drogérce a doporučená maloobchodní cena je 229,-Kč za oční krém a 279,-Kč za denní krém, takže nic drastického.

Určitě mi napiště, pokud máte s produkty z řady Miracle Skin nějaké zkušenosti, budu jedině ráda a přeji krásný víkend!

1 komentář:

  1. milujem jeho vôňu :) úžasná pomôcka na horúce letné dni ked nechcem make up, iba zjednotiť pleť a rozžiariť ju ...garnier nikdy nesklamal :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...