Tuhý šampon pro brunetky - přírodní šampon na vlasy


Jaký názor máte na přírodní kosmetiku? Myslím tím přírodní sprchové gely, přírodní mýdla a přírodní produkty na vlasy. Mně se nedávno jeden takový dostal do rukou, s nadšením jsem ho vyzkoušela a dnes vám tu "poreferuji" o tom, jak moc jsem s produktem byla spokojená.

Maminka se v poslední době asi zařekla, že přejde z kosmetiky plné chemie na tu přírodní, která obsahuje pouze složky vytáhnuté přímo z přírody. Sobě objednala přírodní mýdla na tělo a při té příležitosti se rozhodlě vyzkoušet i tzv. tuhý šampon na vlasy, který vypadá jako klasické mýdlo. Jedno takové objednala i mně, a sice tuhý šampon určený pro brunetky.

Mýdlo přišlo s hezkém celofánovém obalu společně s papírkem (bohužel jsem ještě před focením vše vyhodila :(...Každopádně na papírku se objevil název tuhého šamponu, odkud pochází - z mýdlárny a samozřejmě jeho složení, které se skládalo pouze a jen z bylinek. V šamponu je krásně zapíchnutá usušená růžičká, která dává celkovému vzhledu mýdla velké plus.


Tuhý šampon pro brunetky se skládá z těchto složek: olivový olej, kokosový olej, ricínový olej, slunečnicový olej, neem olej, med, silný macerát - kopřiva, rozmarýn, máta kadeřavá, tymián, máta kadeřavá, citron, bergamot, šalvej aj.

Jak je tedy vidět, jedná se o opravdu přírodní produkt z nefalšovným složením z bylinek. Po použití tohoto šamponu výrobci slibují lesklé a vzdušné vlasy plné vitality, který je navíc díky svému složení i vhodný právě pro brunetky. Při pravidelném používání by se vám měla změnit také frekvence mytí vlasů, jelikož tuhý šampon zabraňuje předčasnému maštění. Vlasům dodává zdraví, krásu a vitalitu a zároveň je zbaví všech chemikálií, které ve vlasech při používání klasických šamponů, jednoduše zůstávají.

Jak jsem s byla spokojená?

Mýdlo se mi hrozně líbilo vzhledově, jedná se sice o vzorek (seženete na Fleru za 45,- Kč), ale i tak si myslím, že na vyzkoušení to bohatě stačí. Samozřejmě, že voní po bylinkách, avšak se nejedná o žádnou nenásilnou vůni, naopak o příjemnou a decentní vůní bylinek. Po nanesení na mokré vlasy se vytvoří skutečně bohatá pěna - až jsem byla překvapená, která následně zmizí. Po opláchnutí jsem se bála, aby vlasy nebyly příliš zacuchané a šly rozčesat (nesmíte totiž použít kondicionér, který by účinky bylinek prostě zabil), ale nakonec šly vlasy v pohodě rozčesat. :-)


Prvotní dojem z vyfoukaných vlasů byl poněkud zvláštní, vlasy sice byly krásně lesklé i voňavé po bylinkách ale přišly mi najednou tak zvlášně těžké a hrubé. Mamča mi nakonec řekla že to je proto, že když jsou vlasy zbaveny všech chemikálií, stanou se jednoduše "vlasy" jako takovými, takže holt dosáhnete výsledku na který nejste poněkud zvyklé. Po dalším mytí jsem ale byla s tuhým šamponem více a více spokojená, jelikož vlasy byly opravdu silnější, lesklejší a nemusela jsem si je mýt ani tak často.

Na fleru i na různých jiných internetových stránkách najdete plno těchto tuhých šamponů na vlasy a tímto bych vás určitě chtěla vybídnout k jejich vyzkoušení. Každý si musí najít to své, co mu bude vyhovovat. :-) Já jsem s ním spokojená a po klasických šamponech z obchodů už sahám jen opravdu výjimečně.

A co vy, máte nějakou zkušenost s tuhými šampony? Dejte mi vědět! :-)

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...