NEW IN 2


Přeji hezký pozdní večer,
tohle bude opravdu rychlé a ve zkratce. Ráda bych vám totiž představila 6 nových produktů, které nám přibyli v našem kosmetickém koutku - tím pádem můžete očekávat brzké zrecenzování těchto produktů. A proč je vlastně recenzujeme, k čemu to je? Pokud někoho z vás snad napadla tato otázka, naše odpověď je jednoduchá. Nejen že nás baví produkty používat, ale ještě víc nás baví dávat vám "echo" o tom, zda se vyplatí je kupovat, nebo nevyplatí. Já osobně sleduji kosmetické blogy čím dál tím více a když si chci koupit nějaký dražší produkt, raději si nejdřív přečtu, zda funguje, jak funguje a jestli splňuje to, co slibuje. A my děláme to samé :-)
Mimochodem, pokud si budete říkat "co asi na blogu příště přibude", rozhodli jsme se vás o tom pravidelně informovat. V pravém menu tedy vždy najdete seznam toho, co v nejbližší době můžete očekávat za články.
A co je u nás tedy nového, co se kosmetiky týče?

1. Bělící zubní pasta pro citlivé zuby Blanx Med Sensitive TeethNevím jak vy, ale já osobně jsem zastáncem toho, že zubní pasty prostě nebělí. Proto jsem zvědavá na tuto zubní pastu, která slibuje krom mnohého dalšího také přirozené vybělení zoubků. To, zda funguje se dozvíte za pár týdnů.

2. Šampon a kondicionér Advance Techniques - Strengten&Protect od Avonu
Někdo má rád Avon, někdo Oriflame, někdo zase oboje nemusí. Já osobně mám ráda jak některé věci od Avonu, tak pár věcí od Oriflame. Myslím si, že Avon má fajn šampony, ale nepovažuji je za žádný zázrak a tohle je novinka, tak jsem zvědavá, jak bude nová řada pro opravdu poškozené vlasy fungovat!

3. Odličovací mléko od Avonu
Tohle odličovací mléko od Avonu mám poprvé, jsem obrovskou fanynkou micelárních vod a odličovací mléka jsou pro mě spíše utrpení (zejména poté, co jsem si koupila jedno od Baley). Třeba mě tohle potěší, že nebude štípat, snadno odlíčí a bude hezky vonět? No uvidíme!

4. Rtěnky od Avonu - Rtěnky Pefect Kiss (Berry Smooth, Kiss Me Pink)
Bylo pro nás nesmírně těžké vybrat si nějakou rtěnku z této řady, protože tam mají opravdu úžasné odstíny. Takže se také můžete těšit na recenzi o nich, co už nyní vím je, že jsou krásně syté a úžasně voní, o tom ale příště! :)

No a když se nebavíme o kosmetice, mezi naše nové další oblíbenůstky patří např. nový nábytek z Ikei, nové tričko, sluchátka, povlečení atd. - o tom ale v jiném článku, tak se těšte :)

3 komentáře:

  1. ten odličovač od avonu je hrozný!!!aspon na oči _:P
    mna z neho asi po mesiaci používania začali strašne boliet oči a pred pár dnami mi slzeli a nemohla som ich otvorit!:/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...