Garnier Moisture Match - recenze

Do rukou se nám zhruba před měsícem dostaly krémy z nové řady Garnier Moisture Match, které se na první pohled mohou zdát jako převratnou novinkou hydratačních krémů. Jak to ale s nimi ve skutečnosti je?


Sami jste už jistě zaznamenali, že řada Moisture Match nabízí 4 různé druhy hydratačních krémů, které jsou šité na míru podle jednotlivých typů pleti. Já bych je shrnula jako - mastná, suchá, bez jasu a normální. Přiznám se, že jsem k těmto novinkám na pleť převážně skeptická, protože mi z počátku tato nová řada připadala jen jako perfektní reklamni tah a výsledek jako klasický hydratační krém s řadou dalších vlastností (takže vlastně vše, co už je v současné době snad v každé drogerii). Nakonec má vlastně řada MM skutečně co nabídnout. Se ségrou máme spíše smíšenou pleť - tedy mastnou v oblasti t-zóny a suchou na tvářích, takže pro nás při výběru krémů byla jednoznačnou volbou zelená. Jak jste si totiž určitě všimli, krémy jsou odlišeny barvami. Pojďme si je tedy hezky popsat a vysvětlit:


Růžový krém - Goodbye dry - jak už samotná název napoví, krém je určený především pro suchou pleť, která potřebuje výživu a ochranu. Jelikož pro náš typ pleti není vhodný, poslaly jsme ho dál mamce, která vyzvdihla především jeho hydratační schopnosti, ale zmínila také, že ji krém ze začátku vždy trochu štípe, je tedy dost možné, že se asi nehodí pro slečny, které mají příliš citlivou pleť.

Oranžový krém - Wake me up - hodí se pro unavenou pleť bez jasu, která potřebuje rozjasnit.

Zelený krém - Oh! So matte - dostávám se k zelené řadě, kterou se ségrou využiju nejvíce. Je určený pro smíšenou až mastnou pleť a nádherně voní. Na pokožce je velmi příjemný a hezky zmatní. Za mě určitě doporučuji, ale na druhou stranu nepočítejte s tím, že vám matná pleť vydrží 12 hodin, to vážně ne. :)

Modrý krém - Start afresh - tento produkt je vhodný snad pro jakéhokoliv šťastlivce, jehož pleť není ani suchá, ani mastná, tudíž prostě taková normální. Je lehký, hydratační a hodí se pro každodenní používání jako součást každodenní "hydratační rutiny".

Za mě osobně bych krémy doporučila, líbí se mi barevné provedení a způsob, jakým Garnier krémy prezentuje. Jednoduše, krémy na míru. :-) Nebudu tvrdit, že se jedná o převratný objev v hydratačních krémech, ale já byla spokojená a nenašla jsem žádný důvod, proč si některý z nich nekoupit znovu. V obchodech je seženete zhruba za 160,- Kč, což je vůči ostatním cenám hydr. krémů celkem přijatelné.

Máte i vy zkušenosti s řadou Moisture Match? Který je váš nejoblíbenější? Jste s ním spokojené?

2 komentáře:

  1. mám ten růžový a nemůžu si ho vynachválit :)) + navíc krásně voní!

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mne najviac vyhovuje orandžový :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...