Recenze: Playboy Play It Pin Up



V současné době jsme na sobě zpozorovaly zvláštní věc. No ona vlastně ani tak zvláštní není, spíše možná trošku „úchylná“. No ale každá máme své úchylky, že? Já a ségra si poslední dobou velmi libujete v parfémech a v jejich nakupování. Za poslední měsíc jsme si jich koupily zhruba 6 (no vážně). Říká se, že by měl člověk mít sice jen takový ten jeden hlavní favorit, ale nám prostě voní skoro všechno. Možná právě z toho důvodu jsme začaly i hodně navštěvovat různé drogerie a parfumérie, kde svoji „závislost“ ještě více podporujeme. A na co jsme vlastně narazily?



Když se zmíním o značce Playboy (ne teď nemyslím tu, která navrhuje oblečení), ale Playboy parfémy, určitě budete vědět, o čem je řeč. Společnost Playboy se těší velké popularitě v současné době jak u mladší, tak i starší populace. Sexy a nápadité reklamy Playboy na své parfémy dokázaly učarovat snad každého. Sama si pamatuji, že když jsem reklamu na parfém Playboy prvně uviděla, zapůsobila na mě tak, jak měla – měla jsem chuť si k parfému přivonět a vyzkoušet ho. Mým nejoblíbenějším parfémem od této značky byl až doposud parfém Play it Spicy – to se ale teď změnilo, vyzkoušela jsem totiž novinku Playboy Play It Pin Up.

Nová vůně, která sebou do své kolekce Pin Up přináší také sprchový gel a tělový deodorant mě přímo očarovala – a ne skutečně to neříkám jen tak. Odjakživa jsem bývala milovnicí sladkých, hravých a koketních vůní a tohle je přesně jedna z nich, pro mě jako dělaná. Nová kolekce Pin Up potěší už designem. Je zahalena do modré barvy, která je vzorovaná do stylu sexy punčoch. Na originální krabičce nechybí ani klasické poznávací znamení Playboye – černý zajíček, na kterém sedává hezká blondýnka v černých koktejlkách. Už právě díky krabičce vám bude hned jasné, že se jedná o velmi hravou a sladkou vůni. J Když jsem krabičku otevřela, vytáhla jsem klasický vzhled flakónku, na který jsme už od Playboye zvyklé, ale s tím rozdílem, že má zajíček růžovou stuhu kolem krku a samotné zbarvení vůně jde hezky do růžova.




No a teď vlastně to nejdůležitější – vůně. Parfém voní skutečně nádherně, tvůrci se mi trefili přesně do vkusu a já si troufám tvrdit, že Play it Spicy vyšouplo z prvního místa právě Play it Pin Up. V současné době používám hlavně sprchový gel, protože si parfém šetřím na později (přeci jen jich mám doma více než dost :D) a musím říct, že krásně pění, hydratuje a pokožka po jeho použití voní ještě několik hodin, což velmi oceňuji. Takže za mě, určitě doporučuji kolekci vyzkoušet, přivonět a nechat se jí okouzlit, jak se stalo u mě.

Abych vám ale vůni přeci jen trošku přiblížila a jen netvrdila, jak je krásná a sladká - zde je složení: 
Hlavu tvoří bergamot s ananasem a krémovým broskvovým nektarem (zní to chutně, že? :)
Srdce nadchne výýýbornou cukrovou vatou, divokou růží a nechybí ani jasmín. Nakonec základ tvoří benzoin, kašmír a jemné santalové dřevo, které přechází v pačuli a nechybí opět něco chutného - pražené mandle.
Vůně zní stejně tak sladce a hravě, jako i voní, takže doporučuji na 100 %!!!! :-) Podle mě se jedná o jeden z nejlepších kousků z kolekce parfémů Playboy.


A ještě něco, jestliže vás moje recenze zaujala, konkrétně parfém Playboy a věřím, že máte FB, můžete vyzkoušet jedinečnou aplikaci, do které stačí jen nahrát svou fotku ve stylu Pin Up (v překladu "spoře oděná", sbírat hlasy a můžete tak vyhrát profesionální focení a dokonce i samotnou sadu této nové vůně. :-)

Za pokus to stojí a věřím, že pokud vyhrajete, nebudete rozhodně litovat, že jste do toho šly, protože já se do Play it Pin Up zamilovala. ;-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...